هوراااااااااااااااااااااااااااااااا


++دل شکسته++

  وقتي خداوند آدم و حوا را خلق کرد بهشون گفت :
دو هديه بيشتر برام نمونده !

 

اولی ،هنر جيش کردن ايستاده است !
آدم نذاشت حرف خدا تموم بشه و فرياد زد :
براي من ! براي من ! براي من !! خواهش ميکنم پروردگارا اين هديه را بده به من،زندگي منو خيلي آسون ميکنی ، خواهش ميکنم...
حوا سرش را تکان داد به معناي رضايت و گفت :
براي من مهم نيست ! اگر آدم انقدر دوسش داره بده به اون !
به اين صورت خداوند اين هديه را داد به آدم و آدم با خوشحالي شروع کرد به دويدن در باغ و جيش کردن کنار هر درخت و درختچه اي تو بهشت !
خداوند و حوا خيره به آدم نگاه مي کردند که از شادی در پوست خودش نمي گنجيد !

 

 

حوا از خدا پرسيد :
پروردگارا دومين هديه چيست؟

 

 خداوند فرمود :
عقل دخترم  ، عقل !  اون هم مال توست . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 16:31 توسط باربی جووون| |


Power By: LoxBlog.Com